COUME MAJOU GOED BEZIG, OOK IN VLAANDEREN

De Mercator in volle aktie
De Mercator in volle aktie

 

  

 

Meer info zal volgen, maar ik kan nu al mijn aanwezigheid aankondigen op de OPENDEURDAGEN van Wercowines in Oostende,

 op 20 en 21 maart aanstaande.

 

 

 

Koen Thenaers en ikzelf zijn voor het eerst in kontakt gekomen in de maand juni verleden jaar, op aanraden van de charmante Jan de Clerck MW.

Sindsdien hebben we verschillende degustaties gemaakt, is het bedrijf hier op bezoek gekomen en ...

 ..... ik heb vandaag de eerste bestelling binnengekregen.

Geen overhaaste beslissing dus, maar de basis van een vaste commerciële verhouding.

 

In een eerste faze zullen mijn Cuvée Majou 2007, Cuvée du Casot 2007 en Cuvée La Loute (2008, dan 2010) beschikbaar zijn.

Andere artikels zijn ook voorzien, op bestelling in een eerste stap.

 Et plus si affinités .....”

 

Werco geniet een zeer goede reputatie in Vlaanderen, beschikt over een zeer grote opslagruimte achter het ziekenhuis van Oostende, niet ver van de Mercator, en levert de betere restaurants in het Noorden van ons land. De privéklanten zijn er ook welkom, en het degustatielokaal mag zeker gezien worden. Vanaf 24 flessen geniet men reeds een mooie korting en panacheren is mogelijk.

Het is evident dat de restaurants die mijn wijnen occasionneel voorstelden zich nog gemakkelijker zullen kunnen bevoorraden, en dat het aantal wijnwinkels, onder meer aan de Kust, zou moeten toenemen.

 

Dit is voor mij het beste nieuws sinds lang

en ik verheug mij op mijn nabije komst.

 

 

Écrire commentaire

Commentaires: 1
  • #1

    Lukáš (mercredi, 18 juillet 2012 11:00)

    Great info, thx