AND THE WINNER IS ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

COUME  MAJOU  op de praktijk ! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De Artsenkrant, voor wie ik destijds nog enkele wijnkronieken geschreven heb, heeft de namen van de winnende kollega's bij zijn zomerwedstrijd bekend gemaakt:

 

. Dokter Benjamin Beusen in Riemst

. Dokter Paul Van Keymeulen in Gent 

. Dokter Luc De Keyser in Hoegaarden

 

Mijn invoerder in Oostende, Werco Wines, in de persoon van zaakvoerder Koen Thenaers, zal het nodige doen om elk van die gelukkige kollega's een kist

Cuvée Majou 2007 ter beschikking te stellen, met mijn complimenten.

 

Het Limburgse dorp ken ik niet zo goed, hoewel één van mijn allerbeste vrienden, isotopist Michel Ingels, in een gehucht van Herk-de-Stad woont, daar niet zo ver vandaan.

 

Als ex-Gildebroeder van Sint-Michiels heb ik lang op de Lakenhalle geschermd, en ik denk dat onze decaan zelf zijn woonplaats op de Gentse Coupure had! 

 

Mijn lievelingsdochter, alias La Loute, leeft al jaren in Geldenaken, wat het bierbrouwende dorp op een steenworp plaatst. 

 

Mischien vinden we wel een gelegenheid om elkaar te ontmoeten.

Ze zijn in elk geval van harte welkom op het domein,

hier in Corneilla.

 

 

Écrire commentaire

Commentaires: 0