HOEGAARDEN : HET BIERDORP WAAR DE HUISARTS COUME MAJOU DRINKT ! 

 

Dit is slechts een

onhandig papiermontage

waarop het sierlijke huis, tegelijkertijd woonplaats en spreekuur-kabinet

van Dr. De Keyzer,

aan de Tiensestraat

in Hoegaarden, verschijnt.

 


Ik hoop dat hij het mij niet kwalijk neemt. 

 

Verleden week maandag heb ik mijn dochter Virginie, beschermheilige van La Loute de Coume Majou, een bezoek gebracht (en tevens haar verjardag gevierd) in de omgeving van Geldenaken.

 

Kort voordien werd ik zeer vriendelijk door Dr. en Mw. De Keyzer verwelkomd, die bij deze gelegenheid een kistje Cuvée Majou 2007 in ontvangst genomen hebben. Ik heb zo het echtpaar kunnen ontmoeten, dat bij de Artsenkrant-wedstrijd onze wijn gewonnen had. Kollega De Keyzer heeft zijn patiënten enkele minuten kunnen verlaten, tussen twee afspraken door, en we hebben, samen met zijn vrouw, "een babbeltje" kunnen slaan. 

 

Het is voor mij altijd een zeer aangename ontmoeting, wanneer ik over mijn huidige bezigheid met ex-kollega's kan praten.

 

Ik wens ze beiden veel drinkgenot

en hoop ze op het domein te kunnen rondleiden,

moesten ze ooit naar het "verre zuiden" reizen.

 



 In Vlaanderen is deze wijn bij Werco Wines te verkrijgen.


Écrire commentaire

Commentaires: 0